Kategorie

Dostawa

Dostawa

Skontaktuj się z nami!

napisz do nas!
F.H.U. MAYA
ul. Siennicka 23/71
04-394 Warszawa

tel. 0-501 124 085

zamówienia telefoniczne: 

tel. 0-503 188 570

 

PayU
 

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Kosmetyki Maya

 obowiązuje od dnia 25.12.2014r.

 

Dane przedsiębiorcy

Właścicielem sklepu jest przedsiębiorstwo:

F.H.U. MAYA NORBERT PLEWIŃSKI z siedzibą w Warszawie przy ulicy Siennickiej 23/71,
NIP: 716-119-83-76,
REGON: 142166265,
wpis do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta m. st. Warszawy pod numerem 501080
GIODO (numer księgi 144478, numer zgłoszenia 017134/2013),
telefon 0-501124085 (Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora)

które prowadzi działalność za pośrednictwem Sklepu Kosmetyki Maya działającego pod adresem http://kosmetykinaturalne.com.pl

 

Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep.

Właściciel F.H.U. MAYA Norbert Plewiński zobowiązuje się do wykorzystania danych osobowych klientów sklepu wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość. Polityka Prywatności znajduje się TUTAJ, udostępniana jest w trakcie składania zamówienia oraz przesyłana każdorazowo w wiadomości e-mail wraz z potwierdzeniem złożonego zamówienia.

 

Techniczne warunki korzystania ze Sklepu.

W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadać:

  • urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne
  • dostęp do sieci Internet
  • adres poczty email

Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi, pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem na stronach sklepu. Pliki Cookies służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem a Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia dopasowanie oferty do oczekiwań i preferencji każdego Użytkownika Sklepu. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.

Sklep informuje, iż wyłączenie przez Klienta możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Sklepie.

Szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies zawarte są w Polityce Plików Cookies, udostępnionej pod adresem WWW Polityka Prywatności stanowiącą integralna część niniejszego regulaminu.

Rejestracja i Logowanie

Klient w celu założenia „Konta Klienta” dokonuje rejestracji podając: login, adres e-mail , hasło oraz imię i nazwisko, nr telefonu, adres za pomocą formularza. Klient ma możliwość podania danych do faktury VAT.

Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika. Hasło można zmienić na stronie poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasła.

Założenie „Konta klienta” jest nieodpłatne i nieobowiązkowe. Możliwe jest również złożenie zamówienia bez rejestracji w sklepie.

Klient przez akceptację regulaminu składa oświadczenie następującej treści:

  • przystąpiłem dobrowolnie do korzystania z usług sklepu
  • dane zawarte w formularzu są zgodne z prawdą

Klient nie może przekazywać hasła dostępu do konta w Sklepie internetowym osobom trzecim.

Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link aktywacyjny do strony internetowej konta.

Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu.

Realizacja zamówień

Sklep jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi. Klient ma również możliwość złożyć zamówienie telefonicznie lub za pośrednictwem poczty email.

Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.

Klient składa zamówienie w następujący sposób:

  • wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka
  • wybór formy dostawy i płatności
  • podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania, formularza dostawy
  • zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”
  • wysłanie przez sklep potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta

zamówienie złożone w formie elektronicznej będzie potwierdzone nie później niż w ciągu 1 dna roboczego (z wyłączeniem świąt) od otrzymania zamówienia. Potwierdzenie wysłane będzie e-mailem lub telefonicznie.

Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.

Potwierdzenie zamówienia przesyłane do Klienta zawiera:

  • dane Sklepu w tym dokładny adres korespondencyjny, adres e-mail oraz nr telefonu
  • opis produktu ( np. ilość, kolor, wymiary)
  • jednostkową i łączną cenę wszystkich produktów
  • cenę zamówienia = cena łączna produktów + koszty wykonania umowy m.in płatności i dostawy
  • sposób płatności
  • informację o prawie odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni
  • informacja o prawie do rękojmi
  • w załączniku przesyłany jest wzór odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni

Forma płatności

Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w następujących formach:

  • przelewem na wskazane przez Sklep konto bankowe
  • systemem płatności PayU
  • za pobraniem przy odbiorze przesyłki

Koszty związane z dokonaniem płatności podane są na stronie zamówienia/mailu potwierdzającym zamówienie oraz zostają wliczone w końcową cenę zamówienia.

Ceny i koszty przesyłki

Wszystkie znajdujące się w sklepie internetowym oferty stanowią jedynie zaproszenie dla Klienta do przedłożenia odpowiedniej oferty kupna.

Ceny podane przy produktach na stronie WWW Sklepu podawane są w PLN zawierają podatki i opłaty. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki. Koszty przesyłki doliczane są do sumy zamawianych produktów.

Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Sklep i Klienta jest cena produktu podana na stronie Sklepu przed złożeniem zamówienia przez Klienta wraz z kosztami przesyłki.

Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki) udostępniana jest przed wyborem opcji „Zamawiam – transakcja z obowiązkiem zapłaty” oraz potwierdzana jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres email podany przez Klienta.

Dostawa

Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy

  • Poczta Polska
  • Paczkomaty InPost

Termin dostawy to max. 14 dni, chyba że termin dostawy został ustalony w sposób indywidualny. W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany, kupujący może odstąpić od umowy.

Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.

Sprzedawca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sprzedawcę.

Kupujący w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.

 

Prawo odstąpienia od umowy

Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci.

Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie lub bez wydania pisemnego oświadczenia po prostu odsyłając produkt. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie/produkt przed jego upływem na adres F.H.U. MAYA Norbert Plewiński, ul. Siennicka 23/71, 04-394 Warszawa, telefon 0-501124085, adres email sklep@kosmetykinaturalne.com.pl

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: F.H.U. MAYA Norbert Plewiński, ul. Siennicka 23/71, 04-394 Warszawa, telefon 0-501124085 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).

Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia, ponosi Kupujący, chyba że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy.

Koszty przesłania towaru do kupującego są zwracane przez Sklep wraz z ceną zwracanego towaru.

W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, Sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na TUTAJ oraz wysyłany jest w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.

Prawo Konsumenta do rękojmi

Produkty oferowane w Sklepie objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmię Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.

Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana w jednej z poniższych form.

  • wysyłanie wiadomośćci email na adres sklep@kosmetykinaturalne.com.pl
  • listownie na adres F.H.U. MAYA Norbert Plewiński, ul. Siennicka 23/71, 04-394 Warszawa,
  • telefonicznie dzwoniąc pod nr 0-501124085 (Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora)

W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.

Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.

W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.4, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać wymiany produktu na nowy lub zwrotu ceny produktu.


W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisyprawa polskiego