Opinie o Nas

Ponowienie płatności elektronicznej PayU lub Przelewy24

Jeśli z jakiegoś powodu próba płatności elektronicznej (PayU, Przelewy24, lub karta kredytowa) nie została zakończona pomyślnie, pojawił się problem z połączeniem internetowym, z bankiem lub przeglądarką, taką płatność można ponowić.

Aby to zrobić należy zalogować się na konto klienta.

Po zalogowaniu wybierz zakładkę "Zamówienia", następnie na otworzonej liście zamówień kliknij numer zamówienia które chcesz opłacić.

Ukaże się szczegółowy podgląd zamówienia w którym znajdziesz także link do ponownej próby płatności.

Aby skorzystać z tej opcji należy być zarejestrowanym klientem. Jeśli nie masz konta w naszym sklepie i zakupu dokonałeś jako klient niezalogowany aby skorzystać z ponowienia płatności elektronicznej należy zarejestrować konto klienta z użyciem adresu email podanego podczas składania zamówienia.

Link do rejestracji: https://kosmetykinaturalne.com.pl/user/createAccount

Jeśli nie chcesz zakładać konta możesz także opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym. Poniżej znajdziesz nr konta do wpłaty:

F. H. U. MAYA

ul. Kobielska 82/33, 04-372 Warszawa 

 Nr rachunku bankowego:

Santander Bank Polska S.A. 78 1910 1048 2754 4029 2748 0001
IBAN: PL 78 1910 1048 2754 4029 2748 0001
Kod SWIFT/BIC dla wpłat dokonywanych w walucie obcej: WBKPPLPPXXX