Opinie o Nas

Pytania i odpowiedzi

Poniżej prezentujemy najczęstsze pytania jakie są kierowane do nas przez klientów wraz z możliwie najbardziej wyczerpującymi odpowiedziami na nie. Staramy się aby każdy nasz klient czuł się pewnie i bezpiecznie oraz znalazł szybko jasną i konkretną odpowiedź na wszelkie pytania lub wątpliwości związane z dokonaniem zakupu kosmetyków w naszym sklepie. Dlatego poniższa lista pytań i odpowiedzi jest otwarta i na bieżąco aktualizowania w reakcji na pojawiające się zapytania które otrzymujemy. Jesteśmy zawsze gotowi aby na każdym etapie pomóc naszym klientom w dokonaniu dobrych i bezpiecznych zakupów, dlatego jeśli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na swoje pytanie zadaj nam je śmiało w najbardziej dla siebie wygodny sposób. Do tego celu możesz skorzystać z opcji: zapytania email sklep@kosmetykinaturalne.com.pl  lub telefonu 503188570. Twoje pytania uzyskają szybką odpowiedź a nam pomogą w lepszym dostosowaniu stron informacyjnych naszego sklepu aby były jeszcze bardziej pomocne dla wszystkich użytkowników.

 

1. Czy trzeba założyć konto w sklepie aby dokonać zakupu?

Nie. Aby złożyć zamówienie w naszym sklepie nie ma obowiązku rejestracji i zakładania konta klienta. Zarejestrowanie się jako klient daje jednak pewne korzyści takie jak: brak konieczności wpisywania danych adresowych podczas kolejnych zakupów, możliwość przeglądania całej swojej historii zakupowej w naszym sklepie i łatwe ponawianie zamówień wcześniej kupionych kosmetyków, powtórzenie nieudanej płatności elektronicznej (Przelewy24, PayU, karta płatnicza) jeśli z jakiegoś powodu pierwsza próba płatności nie powiedzie się z winy banku, łącza internetowego lub pomyłki przy logowaniu do bankowości elektronicznej. Jeśli wcześniej dokonywałeś zakupów bez rejestracji a dopiero po pewnym czasie zarejestrujesz się jako klient to także będziesz mieć dostęp do podglądu wszystkich zamówień złożonych wcześniej z użyciem adresu email podanego podczas rejestracji. Użytkownicy Facebooka oraz konta Google mogą natomiast logować się do sklepu bezpośrednio z użyciem swojego konta w tych usługach bez potrzeby rejestracji w naszym sklepie.

2. Czy towar można odebrać osobiście?

Tak. Jesteśmy sklepem 100% internetowym i nie mamy stacjonarnego punktu sprzedaży. Oferujemy jednak klientom możliwość osobistego odbioru zamówionych kosmetyków w Warszawie (Praga Południe - Grochów). Aby skorzystać z tej opcji składając zamówienie należy wybrać w opcjach dostawy "odbiór osobisty". Kompletowanie takiego zamówienia trwa zwykle od 20 minut do kilku godzin (w zależności od pory dnia) a następnie klient otrzymuje email z informacją że zamówienie jest gotowe do odbioru. W wysłanym emailu prosimy także o wskazanie dogodnego terminu odbioru zamówienia (dzień oraz 2-godzinny przedział czasowy w którym klient chce odebrać zamówione kosmetyki). W zależności od wybranego terminu odbioru informujemy pod jakim adresem towar będzie oczekiwał na odebranie (ul. Kobielska 82/33 lub Siennicka 23/71).

3. Czy kosmetyki są dostępne od ręki?

Tak. Wszystkie kosmetyki ze statusem "dostępny" są dostępne od ręki w naszym magazynie. Zakupić można tylko kosmetyk z takim statusem. Jeśli dany produkt ma status niedostępny oznacza to że aktualnie nie mamy go w magazynie i takiego produktu nie można dodać do koszyka i sfinalizować zakupu. Staramy się aby zapewnić jak największą dostępność oferowanych kosmetyków, jednak nie zawsze producenci lub hurtownie mają pełny asortyment, dlatego jeśli brak produktu utrzymuje się dłużej niż 7 dni oznacza to zwykle brak kosmetyku u producenta. Jeśli produkt jest niedostępny można na karcie produktu zamówić powiadomienie o ponownej dostępności.

4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie złożone zamówienia realizujemy w max 24h. Oznacza to że czas od złożenia zamówienia do jego wysyłki nie przekracza 24 h (liczone dni robocze). W praktyce zamówienia złożone do godz. 12:00 wysyłamy tego samego dnia jeśli są opłacone i mamy potwierdzenie wpłaty. Potwierdzenie wpłaty otrzymujemy automatycznie po pomyślnym dokonaniu płatności przez Przelewy24, PayU lub kartę płatniczą/kredytową. Zamówienia z płatnością przy odbiorze złożone do godz. 12:00 także realizujemy jeszcze tego samego dnia. Jeśli wybrana została płatność przelewem tradycyjnym przesłanie potwierdzenia na adres sklep@kosmetykinaturalne.com.pl przyspieszy jego realizację.

5. Czy otrzymam fakturę vat na zamówione kosmetyki?

Tak. Na etapie składania zamówienia należy wybrać fakturę vat jako dokument sprzedaży i podać dane do faktury. W pozostałych przypadkach do każdego zamówienia dołączamy paragon fiskalny. Pamiętaj że błędne wprowadzanie danych do faktury spowoduje wydrukowanie ich na dokumencie w treści podanej w zamówieniu. Wydrukowaną FV zawsze otrzymasz wraz wysłanym towarem.

6. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak. Zamówienia telefoniczne przyjmujemy pod nr telefonu 503188570 w dni robocze w godz. 8:00-20:00. Jeśli nie uda Ci się dodzwonić od razu, co zdarza się bardzo sporadycznie, wyślij sms z prośbą o kontakt w celu złożenia zamówienia. Oddzwonimy niezwłocznie, najczęściej w ciągu kliku minut.

7. Wybrana płatność elektroniczna Przelewy24, PayU, karta kredytowa nie powiodła się. Co mam zrobić?

To żaden problem. Tutaj wyjaśniamy szczegółowo co nalezy zrobić w takiej sytuacji.

8. Czy mogę zamówić kosmetyki z wysyłką poza granice Polski?

Tak. Realizujemy także zamówienia spoza granic Polski. Aby sprawdzić koszt wysyłki zagranicznej należy dodać produkt do koszyka i wybrać kraj dostawy. W koszyku pojawi się wtedy koszt wysyłki. Jest to cena zryczałtowana, niezależna od kwoty zamówienia oraz wagi przesyłki.

9. Otrzymałem informacje o wysyłce paczki ale jeszcze do mnie nie dotarła. Jak sprawdzić status przesyłki?

Takich pytań mamy niewiele, jeśli jednak otrzymałeś email że przesyłka została wysłana a minęły 2 dni i paczka nadal nie została doręczona prosimy o kontakt. Niezwłocznie wyślemy link do śledzenia paczki. Taki link wraz z numerem przesyłki umożliwiający jej śledzenie zawsze jest wysyłany automatycznie przez firmę doręczającą za pomocą sms lub poczty email. Sporadycznie jednak zdarza się że taka wiadomość nie dotrze do odbiorcy (zostanie zakwalifikowana jako spam albo nr telefonu podany w zamówieniu zawiera błąd i sms nie może być skutecznie dostarczony). W takim przypadku prosimy o kontakt abyśmy podając numer przesyłki i link do jej śledzenia mogli pomóc w jej skutecznym i szybkim doręczeniu.

10. Wybrałem płatność przelewem tradycyjnym. Ile mam czasu na dokonanie płatności?

Na opłacenie zamówienia oczekujemy 3 dni robocze od momentu jego złożenia. Jeśli płatność nie zostanie dokonana wysyłamy email z przypomnieniem po 24h. Gdy 3 dnia wpłata nie zostanie zaksięgowana na naszym koncie bankowym zamówienie zostanie anulowane. Jeśli chcesz złożyć zamówienie ale z jakiegoś powodu nie możesz opłacić go od razu, prosimy poinformuj nas o tym, wskazując przewidywany termin dokonania wpłaty. Po takiej informacji możemy przedłużyć czas oczekiwania na opłacenie zamówienia bez jego anulowania. Zakupiony towar do momentu anulowania zamówienia jest zarezerwowany. Anulowanie powoduje zwolnienie towaru, dlatego wpłata po anulowaniu zamówienia nie gwarantuje dostępności produktu i możliwości szybkiej wysyłki.

 

-------

To pytanie będzie zawsze jako ostatnie. Nikt wprost nam go nie zadaje, ale wiemy że wielu klientów odwiedzających sklepy internetowe ma je cały czas w głowie. Dlatego odpowiadamy bo i tu mamy się czym pochwalić. :-)

X. Mam obawy przed dokonaniem zakupu ponieważ zdarzyły mi się złe doświadczenia podczas zakupów online w innych sklepach, np. sklep nie zrealizował zamówienia lub nie wywiązał się z deklarowanego terminu realizacji zamówienia.

Rozumiemy takie obiekcje bo sami jesteśmy klientami sklepów online. Choć negatywnych doświadczeń mamy niewiele to zdajemy sobie sprawę że każde takie negatywne doświadczenie powoduje nieufność na przyszłość. Sklepy internetowe obecnie powstają jak grzyby po deszczu i trudno zorientować się który jest naprawdę rzetelny. Rozumiejąc te obiekcje zachęcamy zawsze do kontaktu z nami przed dokonaniem zakupu oraz sprawdzenia opinii w niezależnych serwisach opiniujących które zebrały na nasz temat mnóstwo pozytywnych opinii. My jako sklep działający nieprzerwanie do 2008 roku wiemy że jakość obsługi klienta, szybkość realizacji zamówień, terminowość, rzetelność w informowaniu o produktach i realizacji zamówienia, sposób pakowania przesyłek, otwartość na kontakt z klientem, to rzeczy które są najważniejsze w handlu online. Opinie o naszym sklepie możesz sprawdzić na Opineo oraz Ceneo. A po dokonaniu u nas udanych zakupów zachęcamy do podzielenia się opinią z innymi użytkownikami.