Regulamin sklepu internetowego Kosmetyki Maya
Dane przedsiębiorcy
Właścicielem sklepu jest przedsiębiorstwo:
F.H.U. MAYA NORBERT PLEWIŃSKI z siedzibą w Warszawie przy ulicy Kobielskiej 82/33,
NIP: 716-119-83-76,
REGON: 142166265,
wpis do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta m. st. Warszawy pod numerem 501080
GIODO (numer księgi 144478, numer zgłoszenia 017134/2013),
telefon 0-501124085 (Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora)
które prowadzi działalność za pośrednictwem Sklepu Kosmetyki Maya działającego pod adresem https://kosmetykinaturalne.com.pl
Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep.
Właściciel F.H.U. MAYA Norbert Plewiński zobowiązuje się do wykorzystania danych osobowych klientów sklepu z uwzględnieniem RODO, czyli ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Polityka Prywatności znajduje się TUTAJ, udostępniana jest w trakcie składania zamówienia oraz przesyłana każdorazowo w wiadomości e-mail wraz z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
Techniczne warunki korzystania ze Sklepu.
W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadać:
Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi, pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem na stronach sklepu. Pliki Cookies służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem a Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia dopasowanie oferty do oczekiwań i preferencji każdego Użytkownika Sklepu. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.
Sklep informuje, iż wyłączenie przez Klienta możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Sklepie.
Szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies zawarte są w Polityce Plików Cookies, udostępnionej pod adresem WWW Polityka Prywatności stanowiącą integralna część niniejszego regulaminu.
Rejestracja i Logowanie
Klient w celu założenia „Konta Klienta” dokonuje rejestracji podając: login, adres e-mail , hasło oraz imię i nazwisko, nr telefonu, adres za pomocą formularza. Klient ma możliwość podania danych do faktury VAT.
Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika. Hasło można zmienić na stronie poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasła.
Założenie „Konta klienta” jest nieodpłatne i nieobowiązkowe. Możliwe jest również złożenie zamówienia bez rejestracji w sklepie.
Klient przez akceptację regulaminu składa oświadczenie następującej treści:
Klient nie może przekazywać hasła dostępu do konta w Sklepie internetowym osobom trzecim.
Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link aktywacyjny do strony internetowej konta.
Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu.
Realizacja zamówień
Sklep jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi. Klient ma również możliwość złożyć zamówienie telefonicznie lub za pośrednictwem poczty email.
Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
Klient składa zamówienie w następujący sposób:
zamówienie złożone w formie elektronicznej będzie potwierdzone nie później niż w ciągu 1 dna roboczego (z wyłączeniem świąt) od otrzymania zamówienia. Potwierdzenie wysłane będzie e-mailem lub telefonicznie.
Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
Potwierdzenie zamówienia przesyłane do Klienta zawiera:
Forma płatności
Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w następujących formach:
Koszty związane z dokonaniem płatności podane są na stronie zamówienia/mailu potwierdzającym zamówienie oraz zostają wliczone w końcową cenę zamówienia.
Ceny i koszty przesyłki
Wszystkie znajdujące się w sklepie internetowym oferty stanowią jedynie zaproszenie dla Klienta do przedłożenia odpowiedniej oferty kupna.
Ceny podane przy produktach na stronie WWW Sklepu podawane są w PLN zawierają podatki i opłaty. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki. Koszty przesyłki doliczane są do sumy zamawianych produktów.
Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Sklep i Klienta jest cena produktu podana na stronie Sklepu przed złożeniem zamówienia przez Klienta wraz z kosztami przesyłki.
Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki) udostępniana jest przed wyborem opcji „Zamawiam – transakcja z obowiązkiem zapłaty” oraz potwierdzana jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres email podany przez Klienta.
Dostawa
Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy
Termin dostawy to max. 7 dni, chyba że termin dostawy został ustalony w sposób indywidualny. W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany, kupujący może odstąpić od umowy.
Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
Sprzedawca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sprzedawcę.
Kupujący w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.
Prawo odstąpienia od umowy
Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie lub bez wydania pisemnego oświadczenia po prostu odsyłając produkt. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie/produkt przed jego upływem na adres F.H.U. MAYA Norbert Plewiński, ul. Kobielska 82/33, 04-372 Warszawa, telefon 0-501124085, adres email sklep@kosmetykinaturalne.com.pl
Prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny przysługuje także przedsiębiorcom na prawach konsumenta. Postanowienia Regulaminu dotyczące konsumentów w zakresie prawa do odstąpienia stosuje się odpowiednio do przedsiębiorców na prawach konsumenta.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: F.H.U. MAYA Norbert Plewiński, ul. Kobielska 82/33, 04-372 Warszawa, telefon 0-501124085 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).
Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia, ponosi Kupujący, chyba że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy.
Koszty przesłania towaru do kupującego są zwracane przez Sklep wraz z ceną zwracanego towaru.
W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, Sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na TUTAJ oraz wysyłany jest w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
Prawo Konsumenta do rękojmi
Produkty oferowane w Sklepie objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmię Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania. Postanowienia dotyczące uprawnień z tytułu rękojmi i prawa do reklamacji przysługujące konsumentom, stosuje się odpowiednio do przedsiębiorców na prawach konsumenta.
Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana w jednej z poniższych form.
W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.
Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.
W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.4, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać wymiany produktu na nowy lub zwrotu ceny produktu.
Zgoda na wysyłkę wiadomości email w celu zbadania opinii o zakupie
W celu wysłania drogą elektroniczną ankiet badających satysfakcję klientów z dokonanych zakupów w sklepie kosmetykinaturalne.com.pl w ramach programu "TrustMate" wyrażam zgodę na przekazanie moich danych osobowych, w tym adresu e-mail oraz informacji o dokonanym zakupie w sklepie kosmetykinaturalne.com.pl, spółce TrustMate S.A. oraz ich przetwarzanie przez serwis TrustMate.io
OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM,
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.